Před odesláním nebo duručením zboží na kteroukoli naši pobočku k reklamaci prosíme o zadání reklamace do našeho systému přes e-shop, na kterém se právě nacházíte.
1. Přihlášení
Přihlaste se na našem e-shopu. V případě, že jste zapomněli heslo, můžete si jej sami obnovit nebo kontaktovat naše obchodní oddělení na emailové adrese obchod@vanco.cz.
Pokud se nemůžete nebo nechcete přihlašovat do e-shopu, vyplňte prosím tento Reklamační formulář a přejděte rovnou ke kroku 5.
2. Nová reklamace
Po přihlášení se zobrazí detail Vašeho zákaznického účtu a zde klikněte na tlačítko Vytvoření nové reklamace.
3. Nalezení reklamovaného produktu
Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu určeného k reklamaci a klikněte na "Hledat". U produktu, který chcete reklamovat a v pravé části vyberte důvod reklamace.
4. Vytvoření reklamace
Při vytváření reklamace vyplňte pečlivě všechna vstupní pole, jako popis závady, příslušenství, dodací adresa a klikněte na tlačítko "Potvrdit". V případě, že máte reklamací více, opakujte kroky 2-4.
5. Odeslání reklamace
Reklamované zboží dostatečně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození, krabici označte nápisem "Reklamace" a odešlete na adresu:
VanCo.cz s.r.o.
U čokoládoven 818/9
143 00 Praha 12 - Modřany