Jak na reklamaci zboží

Na této stránce naleznete návod, jak nejsnáze vyřídit reklamaci zakoupeného zboží.

Před odesláním nebo duručením zboží na kteroukoli naši pobočku k reklamaci prosíme o zadání reklamace do našeho systému přes e-shop, na kterém se právě nacházíte.

1. Přihlášení

Přihlaste se na našem e-shopu. V případě, že jste zapomněli heslo, můžete si jej sami obnovit nebo kontaktovat naše obchodní oddělení na emailové adrese obchod@vanco.cz.

Pokud se nemůžete nebo nechcete přihlašovat do e-shopu, vyplňte prosím tento Ikona PDF  Reklamační formulář a přejděte rovnou ke kroku 5.

2. Nová reklamace

Po přihlášení se zobrazí detail Vašeho zákaznického účtu a zde klikněte na tlačítko Vytvoření nové reklamace.

3. Nalezení reklamovaného produktu

Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu určeného k reklamaci a klikněte na "Hledat". U produktu, který chcete reklamovat a v pravé části vyberte důvod reklamace.

 

 

4. Vytvoření reklamace

Při vytváření reklamace vyplňte pečlivě všechna vstupní pole, jako popis závady, příslušenství, dodací adresa a klikněte na tlačítko "Potvrdit". V případě, že máte reklamací více, opakujte kroky 2-4.

 

5. Odeslání reklamace

Reklamované zboží dostatečně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození, krabici označte nápisem "Reklamace" a odešlete na adresu:

 

VanCo.cz s.r.o.
U čokoládoven 818/9
143 00 Praha 12 - Modřany

 

 

 




0 položek za 
0 Kč
Obsah košíku

Přihlášení
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
 
  • Centrála Praha
  •  
  • VanCo.cz s.r.o.
  • U čokoládoven 818/9
  • 143 00 Praha 12 - Modřany
  • - vchod je z ulice Pod Vinicí
  •  
  • tel: +420 246 035 451
  • fax: +420 246 035 450
  • E-mail: obchod@vanco.cz
  •  
  • Otevírací doba kamenné prodejny:
  • Pondělí - Pátek: 8.00 - 17.00
  • Sobota, Neděle: zavřeno
  • Pobočka Olomouc
  •  
  • VanCo.cz s.r.o.
  • Pavlovická 20/43
  • 779 00 Olomouc
  •  
  • tel: +420 587 203 671
  • fax: +420 587 203 672
  • E-mail: obchod@vanco.cz
  •  
  • Otevírací doba kamenné prodejny:
  • Pondělí - Pátek: 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
  • Sobota, Neděle: zavřeno

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

K provozování našeho webu wifi-shop.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.